IV edycja programu IKEA FAMILY „Na Rodzinę Można Liczyć” zachęca młodych do zaangażowania się w życie lokalnych społeczności.

IKEA po raz kolejny zaangażuje się w wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci i młodzieży w Polsce poprzez program stypendialny „Na Rodzinę Można Liczyć”, realizowany w partnerstwie z Fundacją Świętego Mikołaja. IV edycja akcji będzie trwała od 13 lipca do 23 sierpnia 2015...
10,8 miliona euro od IKEA dla uchodźców

Dużo większe zaangażowanie Polaków w akcję „Jaśniejsza przyszłość dla uchodźców” w porównaniu z ubiegłym rokiem – IKEA w Polsce zebrała ponad 208 tys. euro
Wegańskie klopsiki w ofercie IKEA

W drugiej połowie kwietnia 2015 roku klienci IKEA będą mogli spróbować wegańskiej wersji legendarnych szwedzkich klopsików. Nowe klopsiki GRÖNSAKSBULLAR są zrobione z warzyw i roślin strączkowych. Jest to kolejny krok IKEA w realizacji strategii zrównoważonego rozwoju Pe...
IKEA w Polsce będzie produkowała tyle energii, ile zużywa

Grupa IKEA inwestuje w kolejne farmy wiatrowe w Polsce
Grupa IKEA inwestuje w kolejne farmy wiatrowe

IKEA będzie produkowała tyle energii odnawialnej ile konsumuje we wszystkich swoich sklepach, centrach handlowych, fabrykach, centrach dystrybucji i biurach
IKEA staje się coraz bardziej zrównoważoną firmą

Raport Zrównoważonego Rozwoju 2014 Grupy IKEA
IKEA spełniła „mazania” dzieciaków - Znamy zwycięzców konkursu

W polskiej edycji konkursu wyłonionych zostało 20 najciekawszych rysunków, które zostały „ożywione” i trafiły do dzieci w postaci uroczych pluszaków.
Powraca kampania IKEA „Jaśniejsza przyszłość dla uchodźców”

1 euro ze sprzedaży każdej żarówki LED przekazywane na pomoc uchodźcom
Ponad 10 mln euro od IKEA na edukację dzieci – zakończyła się 12. edycja akcji „Pluszaki dla Edukacji” 

Dzięki zaangażowaniu klientów, polskie sklepy IKEA przekazały przeszło 236 tys. euro na programy edukacyjne UNICEF, a do placówek medycznych i fundacji w całej Polsce trafiło 9,5 tys. pluszaków, czyli o ponad 1,5 tys. więcej niż w roku ubiegłym.
IKEA wymienia oświetlenie w całym asortymencie na LED, umożliwiając swoim klientom bardziej zrównoważone życie w domu. 

Od września 2015 roku w IKEA dostępne będzie oświetlenie wykonane wyłącznie w technologii LED. Oświetlenie LED zużywa znacznie mniej energii niż tradycyjne żarówki, ma bardzo długą żywotność i nie zawiera szkodliwej rtęci, dzięki czemu jest bardziej przyjazne dla środowi...
IV edycja programu IKEA FAMILY „Na Rodzinę Można Liczyć” zachęca młodych do zaangażowania się w życie lokalnych społeczności.

IKEA po raz kolejny zaangażuje się w wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci i młodzieży w Polsce poprzez program stypendialny „Na Rodzinę Można Liczyć”, realizowany w partnerstwie z Fundacją Świętego Mikołaja. IV edycja akcji będzie trwała od 13 lipca do 23 sierpnia 2015...
10,8 miliona euro od IKEA dla uchodźców

Dużo większe zaangażowanie Polaków w akcję „Jaśniejsza przyszłość dla uchodźców” w porównaniu z ubiegłym rokiem – IKEA w Polsce zebrała ponad 208 tys. euro
Wegańskie klopsiki w ofercie IKEA

W drugiej połowie kwietnia 2015 roku klienci IKEA będą mogli spróbować wegańskiej wersji legendarnych szwedzkich klopsików. Nowe klopsiki GRÖNSAKSBULLAR są zrobione z warzyw i roślin strączkowych. Jest to kolejny krok IKEA w realizacji strategii zrównoważonego rozwoju Pe...
IKEA w Polsce będzie produkowała tyle energii, ile zużywa

Grupa IKEA inwestuje w kolejne farmy wiatrowe w Polsce
Grupa IKEA inwestuje w kolejne farmy wiatrowe

IKEA będzie produkowała tyle energii odnawialnej ile konsumuje we wszystkich swoich sklepach, centrach handlowych, fabrykach, centrach dystrybucji i biurach
IKEA staje się coraz bardziej zrównoważoną firmą

Raport Zrównoważonego Rozwoju 2014 Grupy IKEA
IKEA spełniła „mazania” dzieciaków - Znamy zwycięzców konkursu

W polskiej edycji konkursu wyłonionych zostało 20 najciekawszych rysunków, które zostały „ożywione” i trafiły do dzieci w postaci uroczych pluszaków.
Powraca kampania IKEA „Jaśniejsza przyszłość dla uchodźców”

1 euro ze sprzedaży każdej żarówki LED przekazywane na pomoc uchodźcom
Ponad 10 mln euro od IKEA na edukację dzieci – zakończyła się 12. edycja akcji „Pluszaki dla Edukacji” 

Dzięki zaangażowaniu klientów, polskie sklepy IKEA przekazały przeszło 236 tys. euro na programy edukacyjne UNICEF, a do placówek medycznych i fundacji w całej Polsce trafiło 9,5 tys. pluszaków, czyli o ponad 1,5 tys. więcej niż w roku ubiegłym.
4
5
6
7
8
9
10