Sklep IKEA w centrum handlowym Blue City w Warszawie obchodzi swoje pierwsze urodziny. Rok temu, 23 października uruchomiony został jako zupełnie nowy format. Od tego czasu odwiedziło go już 1,5 mln osób! Teraz, w trakcie kampanii urodzinowej, przez ponad miesiąc na klientów czekać będą atrakcyjne oferty.

IKEA w Blue City
IKEA chce oferować klientom produkty i rozwiązania jak najlepiej odpowiadające ich potrzebom, ułatwiając im jednocześnie wybór podczas zakupów. W tym celu w IKEA w Blue City stworzone zostało specjalne studio materacy i łóżek. W kilka minut można indywidualnie, poprzez ekran dotykowy dobrać idealny materac – wystarczy 5 prostych kroków. Istotna jest budowa ciała, pozycja snu, temperatura, jaką odczuwamy po przebudzeniu czy ewentualne alergie. Ponadto, dzięki wiedzy oraz doświadczeniu pracowników konsumenci dowiedzą się jakie właściwości mają poszczególne materace. Na prośbę klientów IKEA zwiększyła również prezentację mebli do przechowywania (BESTA, PAX, PLASTA czy komody).
W IKEA w Blue City z okazji pierwszych urodzin, co tydzień od 23.10 do 27.11 na klientów czekać będą limitowane, atrakcyjne oferty. Od 23 do 30 października dostępna będzie poduszka SARASTINA w promocyjnej cenie 9 zł (regularna cena 19 zł). Kolejna okazja – aż o 55% tańsza pościel z bawełny satynowanej – będzie dostępna dla klientów IKEA w Blue City od 30 października do 5 listopada. Pozostałe oferty tygodniowe sprawdzić można na stronie sklepu https://www.ikea.com/pl/pl/stores/blue-city/.

IKEA w Blue City
IKEA w Blue City to także nowa lokalizacja Centrum IKEA dla firm.
Konsumenci, dzięki połączeniu atutów sklepu i punktu spotkań z biznesem,
w trakcie jednej wizyty poznają asortyment dla biura, jak i domu. Poprzez stronę www.ikea.com/pl/pl/ikea-business/centrum-ikea-dla-firm-pub3be6ae81 przedsiębiorcy mogą umówić się z projektantem, który doradzi i zaplanuje przestrzeń biurową dostosowaną do ich potrzeb. Klientom oferowane są też dogodne formy płatności, takie jak przelew, raty czy możliwość leasingowania zamówienia. Do dyspozycji odwiedzających są także bezpłatne miejsca na parkingu centrum handlowego.
Nazwa marki IKEA to akronim – skrót utworzony kolejno z pierwszych liter imienia i nazwiska założyciela firmy oraz nazw farmy i parafii, skąd pochodzi (Ingvar Kamprad Elmtaryd Agunnaryd).
Wizją IKEA jest tworzenie lepszego codziennego życia dla wielu ludzi. Oferujemy funkcjonalne i dobrze zaprojektowane artykuły wyposażenia domu, które łączą jakość i przystępną cenę. Działamy w zgodzie ze zrównoważonym rozwojem, realizując strategię People & Planet Positive.
Grupa Ingka* w Polsce posiada obecnie jedenaście sklepów IKEA i pięć Punktów Odbioru Zamówień, które zarządzane są przez IKEA Retail. Jest również właścicielem pięciu centrów handlowych zarządzanych przez Ingka Centres Polska oraz zlokalizowanego w Jarostach k. Piotrkowa Trybunalskiego Centrum Dystrybucji zaopatrującego 27 sklepów IKEA w Europie Środkowej i Wschodniej. Do Grupy Ingka należy również sześć farm wiatrowych w Polsce, które wytwarzają więcej energii odnawialnej, niż roczne zużycie energii związane z działalnością IKEA na polskim rynku.
W roku finansowym 2019 ponad 30 mln osób odwiedziło polskie sklepy IKEA, a strona IKEA.pl odnotowała ponad 118 mln wizyt.
*Grupa Ingka, dawniej znana jako Grupa IKEA, jest największym franczyzobiorcą IKEA. Na całym świecie zarządza 374 sklepami w 30 krajach. Nazwa Ingka powstała od nazwiska założyciela IKEA – Ingvara Kamprada.