Gotowi na zabawę konwencjami z serią DELAKTIG? Już po raz drugi Tom Dixon przeprowadzi rewolucję w naszych domach! Tym razem IKEA wraz z brytyjskim projektantem postanowiła wnieść życie do naszych sypialni, projektując mebel, który można nawet uznać za jedyny niezbędny w codziennym życiu… Ciekawi, o czym mowa? Tegoroczna odsłona DELAKTIG to rama łóżka, będąca kontynuacją serii mebli wypoczynkowych otwartych na personalizację i transformację. Długoterminowa kolekcja dostępna będzie w sklepach IKEA na terenie całej Polski od lutego br.
Nazwa marki IKEA to akronim – skrót utworzony kolejno z pierwszych liter imienia i nazwiska założyciela firmy oraz nazw farmy i parafii, skąd pochodzi (Ingvar Kamprad Elmtaryd Agunnaryd). Wizją IKEA jest tworzenie lepszego codziennego życia dla wielu ludzi. Oferujemy funkcjonalne i dobrze zaprojektowane artykuły wyposażenia domu, które łączą jakość i przystępną cenę. Działamy w zgodzie ze zrównoważonym rozwojem, realizując strategię People & Planet Positive. Grupa Ingka w Polsce posiada obecnie jedenaście sklepów oraz siedem innych stacjonarnych punktów spotkań z klientem, m.in. Centrum IKEA dla Firm, Punkty Odbioru Zamówień. Poprzez Ingka Centres Polska zarządza pięcioma centrami handlowymi. Zlokalizowane w Jarostach k. Piotrkowa Trybunalskiego Centrum Dystrybucji zaopatruje 23 sklepy IKEA w Europie Środkowej i wschodniej. Do Grupy Ingka w Polsce należy również sześć farm wiatrowych, które zapewniają jej niezależność energetyczną. W roku finansowym 2018 prawie 29 mln osób odwiedziło polskie sklepy IKEA, a strona IKEA.pl odnotowała ponad 97 mln wizyt.
Małgorzata Jezierska
Koordynatorka ds. Komunikacji Komercyjnej i PR Produktu, IKEA Retail