IKEA rozpoczyna kampanię employer brandingową „Ty jesteś zmianą” pokazującą wartości i wyjątkową kulturę firmy oraz sposób w jaki buduję ona relację z obecnymi i przyszłymi pracownikami. Jej celem jest zachęcenie otwartych, proaktywnych ludzi do poznawania IKEA jako marki pracodawcy oraz zwrócenie uwagi na konieczność zmiany modeli rekrutacyjnych na bardziej przyjazne kandydatom.

Serwis internetowy, podobnie jak otwarte w listopadzie 2017 roku Twoje Studio Pracy, jest elementem nowej ścieżki rekrutacji opartej o autentyczność, transparentność i otwartą komunikację z kandydatem.
Rekrutacja w nowej formule złożona jest z czterech prostych kroków:
Krok 1 poznaj IKEA jako pracodawcę – kandydaci dowiedzą się jak najwięcej o IKEA, poznają kulturę i wartości firmy zanim dołączą do zespołu.
Krok 2 aplikuj #poTwojemu – pozwalający wybrać format aplikacji, który najbardziej odpowiada preferencjom kandydata (może to być tradycyjne CV, dokument tekstowy, film, prezentacja czy link do własnej strony internetowej).
Krok 3 porozmawiajmy – umożliwiający lepsze poznanie kandydata, jego motywacji i talentów.
Krok 4 poznaj naszą ofertę, swojego managera i zdecyduj czy chcesz z nami zostać.
O IKEA
Nazwa marki IKEA to akronim – skrót utworzony kolejno z pierwszych liter imienia i nazwiska założyciela firmy oraz nazw farmy i parafii, skąd pochodzi (Ingvar Kamprad Elmtaryd Agunnaryd).
Wizją IKEA jest tworzenie lepszego codziennego życia dla wielu ludzi. Oferujemy funkcjonalne i dobrze zaprojektowane artykuły wyposażenia domu, które łączą jakość i przystępną cenę. Działamy w zgodzie ze zrównoważonym rozwojem, realizując strategię People & Planet Positive.
Grupa IKEA w Polsce posiada obecnie dziesięć sklepów i zarządza pięcioma centrami handlowymi poprzez IKEA Centres Polska. Zlokalizowane w Jarostach k. Piotrkowa Trybunalskiego Centrum Dystrybucji zaopatruje 23 sklepy IKEA w Europie Środkowej i Wschodniej. Do Grupy IKEA w Polsce należy również sześć farm wiatrowych, które zapewniają jej niezależność energetyczną. W roku finansowym 2017 ponad 28 mln osób odwiedziło sklepy IKEA, a stronawww.IKEA.pl odnotowała ok. 91 mln wizyt.