Tuż po pierwszej emisji spotów wizerunkowych przedstawiających nową platformę komunikacyjną „IKEA. Niech Żyje Dom!”, rusza odsłona produktowa.
W kampanii widoczne będą dwie linie. Pierwsza, z obecnie emitowanym spotem 15”, dotyczy nowości katalogowych. Druga, do której również został przygotowany spot 15” przeznaczony do emisji we wrześniu, dotyczy produktów w nowych niższych cenach. Zgodnie z ideą i hasłem, produkty będą prezentowane w kontekście dokonujących się w życiu mniejszych i większych zmian. Kampania za cel przyjmuje również wyróżnialność w bloku reklamowym i zamiast lektora wprowadza rolę narratora. Emisjom spotów TV będzie towarzyszyła komunikacja
w internecie oraz social mediach.
w internecie oraz social mediach.
Za kreację kampanii, w tym także spotów reklamowych oraz komunikację w internecie, odpowiada agencja Saatchi & Saatchi IS. Zakup mediów koordynuje w całości dom mediowy MEC.
Spot 15’’: https://www.youtube.com/watch?v=DdfRDugC3dY
Życie to zmiany, zrób na nie miejsce.
IKEA. Niech Żyje Dom!
#niechzyjedom #katalogIKEA2018
IKEA. Niech Żyje Dom!
#niechzyjedom #katalogIKEA2018
Nazwa marki IKEA to akronim – skrót utworzony z pierwszych liter imienia, nazwiska oraz nazw farmy i parafii, skąd pochodzi założyciel firmy (Ingvar Kamprad Elmtaryd Agunnaryd).
O IKEA Retail
Celem IKEA Retail jest tworzenie lepszego codziennego życia dla wielu ludzi. Oferujemy dobre wzornictwo i funkcjonalne meble w przystępnej cenie. Dbamy o zrównoważony rozwój, realizując strategię People & Planet Positive. IKEA Retail jest godną zaufania, stabilną finansowo i stale rozwijającą się firmą. IKEA Retail w Polsce posiada obecnie dziesięć sklepów, które w roku finansowym 2016 odwiedziło prawie 28 milionów osób.
Celem IKEA Retail jest tworzenie lepszego codziennego życia dla wielu ludzi. Oferujemy dobre wzornictwo i funkcjonalne meble w przystępnej cenie. Dbamy o zrównoważony rozwój, realizując strategię People & Planet Positive. IKEA Retail jest godną zaufania, stabilną finansowo i stale rozwijającą się firmą. IKEA Retail w Polsce posiada obecnie dziesięć sklepów, które w roku finansowym 2016 odwiedziło prawie 28 milionów osób.