Polska jest trzecim krajem, po Holandii oraz Austrii, który zrealizuje program telewizyjny „Design Dream. Pojedynek na wnętrza”. IKEA została partnerem strategicznym tego wyjątkowego przedsięwzięcia, żeby inspirować i pokazywać sprawdzone, przyjazne dla planety, dostępne cenowo sposoby na aranżacje wnętrz oraz projekty dostosowane do różnych potrzeb oraz sytuacji życiowych Polaków. Marzenia o pięknym i funkcjonalnym domu są teraz na wyciągnięcie ręki! Program będzie emitowany w niedzielę, od 7 marca, o godzinie 17:40 na antenie telewizji Polsat.
Lepszy dom przekłada się na lepsze życie. Wiele osób pragnie zmienić coś w swoich mieszkaniach, ale nie bardzo wie od czego zacząć lub zwyczajnie brakuje im koncepcji. Jestem wielką orędowniczką sprytnych, często nisko budżetowych zmian oraz zrównoważonych rozwiązań i produktów, które są dopasowane do specyficznych wymagań i stylu konkretnych ludzi mogąc im służyć przez wiele lat. Każdy odcinek programu jest kopalnią nowych, kreatywnych idei i z tego jesteśmy bardzo dumni
– mówi Anna Cybulska, jurorka programu „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” oraz Home Furnishing Direction Leader IKEA Retail.
Cieszymy się, że jako IKEA mogliśmy zaangażować się w projekt programu „Design Dream. Pojedynek na wnętrza”. Naszą wizją jest tworzenie lepszego codziennego życia dla wielu ludzi. Chcemy inspirować i podpowiadać Polakom, jak lepiej dopasować przestrzeń do zmieniających się potrzeb. Wierzymy, że ten program pomoże widzom wprowadzić zmiany i pięknie aranżować ich własne domy, bez konieczności wydawania dużych pieniędzy, a urządzanie wnętrz i bardziej zrównoważone życie stanie się ich pasją, tak jak dla nas w IKEA
– Agnieszka Horbaczewska, Marketing Communications Specialist IKEA Retail.
Nazwa marki IKEA to akronim – skrót utworzony kolejno z pierwszych liter imienia i nazwiska założyciela firmy oraz nazw farmy i parafii, skąd pochodzi (Ingvar Kamprad Elmtaryd Agunnaryd).
Wizją IKEA jest tworzenie lepszego codziennego życia dla wielu ludzi. Oferujemy funkcjonalne i dobrze zaprojektowane artykuły wyposażenia domu, które łączą jakość i przystępną cenę. Działamy w zgodzie ze zrównoważonym rozwojem, realizując strategię People & Planet Positive.
Grupa Ingka* w Polsce posiada obecnie jedenaście sklepów IKEA IKEA i sześćdziesiąt Punktów Odbioru Zamówień (łącznie z Punktami Mobilnymi), które zarządzane są przez IKEA Retail. Jest również właścicielem pięciu centrów handlowych zarządzanych przez Ingka Centres Polska oraz zlokalizowanego w Jarostach k. Piotrkowa Trybunalskiego Centrum Dystrybucji zaopatrującego 32 sklepy IKEA na 11 rynkach. Do Grupy Ingka należy również sześć farm wiatrowych w Polsce, które wytwarzają więcej energii odnawialnej, niż roczne zużycie energii związane z działalnością IKEA na polskim rynku.
W roku finansowym 2020 ponad 25 mln osób odwiedziło polskie sklepy IKEA, a strona IKEA.pl odnotowała ponad 154 mln wizyt.*Grupa Ingka, dawniej znana jako Grupa IKEA, jest największym franczyzobiorcą IKEA. Na całym świecie zarządza 378 sklepami w 31 krajach. Nazwa Ingka powstała od nazwiska założyciela IKEA – Ingvara Kamprada.